Hihetetlen, hogy ennyi mosott agyú ember van ebben az országban, olyan rádiót sajnálnak, ahol egész nap átlagembereket fikáznak milliós fizetésekért! Minden média csatornán fossák őket, és óránként ismétlik háromszor ugyanazt a számot, kívánságműsorban is akár... És aki valódi sztár lehetne, az nem tud érvényesülni, pontosan az ilyen rádióadók miatt. Fel a fejjel, váljatok értelmes emberekké és ne féljetek a változástól!!
Egyébként fogalmam sincs de én tánczenét nem is mondtam (és nem is nagyon szeretném)
Én inkább a Danubius-t sajnálom, az én ízlésem a Sláger egy kicsit retro. Igaz Mióta aktív zenehallgató vagyok azóta panaszkodom a magyar rádiókra hogy a zenék nem elég frissek (több hónaposak azok amiket újnak mondanak) és két kezemen meg tudnám számolni hogy hány magyar számot játszanak és hogy magyar slágerlistán sosincs magyar...de ezt már egyszer leírtam itt egy másik fórumba. Én is felháborodtam először a hír hallatán és minden érv ellenük szól de ha mégis igaz hogy több magyar zene lenne akkor én örülnék (kivéve akkor ha elkezdik ők is a retro-t. Elegem van abból hogy 2009-es magyar zenéért muszáj VIVA-t néznem)
Úgy látom itt eddig majdnem mindenkinek belegázolt a hír a komfortzónájába.
Izgalommal várom, hogy lesz-é vajon végre színvonalas rétegzenét játszó rádiónk a jövőben?
Ha nem lesz, akkor inkább maradjon minden a régiben.
Nagyon sajnálnám a Sláger rádiót, én ugyanis szinte csak azt hallgatom. Nem vagyok még öreg, de fiatalságunk kedvenc zenéit nap mint nap hallgathattam, és talán ennek is köszönhető, hogy a mai napig 18 évesnek érzem magam.
A párom is ezt a rádiót szereti,sokat nosztalgiázunk ezen a zenéken. Remélem nem lesz ebből a hírből semmi.
Szorítok nektek.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezt nem tudom el hinni!! Tényleg ez volt a két legjobb rádió csatorna!! Habár én ezek közül is a Danubiust fogom nagyon hiányolni... Miért nem gondolnak ránk is?? Mostantól mit hallhassak??