Vastag Csaba újabb arcát mutatta meg a The Best of SingSingSing-ben - képekben
A veszprémi Petőfi Színház vendégjátékaként a RaM Colosseumban másodszor került színre november 23-án a SingSingSing eddig bemutatott 3 részének válogatása, Szakál Attila táncos-koreográfus rendezésében.
Könnyed estre számítottam, de a tánckar tényleg üde bevezetője után Halas Adelaida és Vastag Csaba Ördögi tánca a Jekyll és Hyde-ból rögtön elmélyítette a helyzetet az erotikusan nem is kissé túlfűtött jelenetben. Meglepetésként az Eljött az óra következett ugyanebből a musicalből, amitől leesett az állunk.
Szakál Attila elementáris erővel jelenítette meg az énekes lelkiismeretét, a sötét énjét, harcát önmagával, ki hogy értelmezi. Vastag Csaba újabb arcát láthattuk, ahogy részt vett a modern tánckoreográfiában is úgy, hogy helyén volt az éneklés is és a mozgás is. Táncos múltja megmutatkozott.
Különösen megható szépsége volt az előadásuknak, hogy a mester és volt tanítványa együtt adták elő a produkciót tökéletes egymásra hangoltságban úgy, hogy itt lett először néma csend a nézőtéren. Itt éreztem, ebben a döbbenten drámai pillanatban, hogy igazán elindult a „best of” előadás.
A majdnem 3 órás műsor során folyamatosan változtak a hangulatok, helyszínek, a megjelenített korok, stílusok. Nem volt üresjárat, mindig lekötötte a figyelmünket valaki vagy valami. A tánckar néha már-már elvonta a figyelmet az énekesekről, mert annyira éltek, annyira jelen voltak, annyira láthatóan élvezték, hogy öröm volt nézni őket. Persze, nem csak a ragyogó arcukat, hanem az összképet is, mert a mozgásuk egészen lenyűgöző! A Két örvényben kifejezetten. A fények tudatos kiemelő szerepe itt nagyon egyedivé tette a látványt.

|
További fotókért kattints! |
Meg kell említenem az összes szereplőt, mert mindegyikük tudott valami olyat mutatni, ami érdekes volt, amiért oda kellett figyelni. A hölgyek, Füredi Nikolett, Módri Györgyi és a már említett Halas Adeleida kiváló színészi képességekkel és pazar énektudással alakítottak bármilyen jellemet a kislánytól a kurtizánon át az uralkodónőig.
Szomor György hozta a tőle megszokott magas és megrendítő színvonalat, Keller János, Buch Tibor szintén jól és jó helyen vannak a szerepeikben, Gerner Csaba meglepően drámai volt, és Vastag Tamás pedig egyre érettebb és megindítóbb, színésznek is ígéretes.
Kiemelném a Your Songot, a Roxanne-t, Az István ,a király és a Notre Dame blokkot, vagy a Brodway Show-t, Füredi Nikolett bámulatos énektudásával, de bármelyik jelenetet említhetném, mindegyikben volt értékes momentum. Nagy Miklós gitárjátéka nagyban emelte a színvonalat, akárcsak Nagy Attila közreműködése a perkákon.
Nyomj egy tetsziket, ha kedveled Vastag Csabát.
Vastag Csaba, Vastag Tamás és Szomor György vastapsot kapott mindig, megérdemelten. De egy meglepő jelenség tűnt fel, néha kissé már zavaróan. A tapsok hossza és ereje… A többiek is megérdemelték volna a hangosabb tetszésnyilvánítást. Igaz, állótaps és két ráadás volt a végén, de bennem maradt egy kis rossz érzés - kizárólag a közönség miatt, mert gyorsan eltelő, perceknek tűnő, nagyon színvonalas szórakoztató előadás volt ez, amiből mindenki lelkiismeretesen, művészi alázattal, adni akarással kivette a részét, minden dalban, minden jelenetben.
- NG -
[2012.11.28.]