2025. december 5. | péntek | Vilma nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 
Linkek
Jelentkezz szépségtanácsadásra itt:
Tudj meg többet az Erno Laszlo-termékekről:
Képgalériák
Joó Géza és Erno Laszlo
Kapcsolatok
Joó Géza

Mi a titka Madonnának és Brad Pittnek? - interjú a szépség angyalának hazai nagykövetével

A Szépség Angyala sikeresen teljesíti a küldetését Magyarországon, hiszen egyre terjed Madonna, Audrey Hapburn, Marilyn Monroe, Barbra Streisand és Brad Pitt örökifjú bőrének a titka. Akiknek mindezt köszönhetjük: a magyar születésű bőrgyógyász, László Ernő professzor, valamint az Erno Laszlo luxuskozmetikumok kelet-európai képviselője, Joó Géza.
 

Joó Géza művész- és üzletember: zenei producer, rendező, menedzser, aki a gazdasági életben, valamint a show-biznisz területén egyaránt megállja a helyét. Fantáziadús ember lévén pedig a kettő szegmenset mesteri módon összehozza, ötvözi.

A világ első számú luxuskozmetikai márkáját a magyar születésű, majd az Amerikai Egyesült Államokban letelepedő bőrgyógyász, László Ernő professzor hozta létre. Miután az USA-ba emigrált, Hollywood tárt karokkal fogadta, és a lelkesedés azóta sem csillapodott. Greta Garbo, Audrey Hapburn, Marilyn Monroe, Grace Kelly csakúgy, mint a mai csillagok, azaz Barbra Streisand, Madonna, Sting, Johnny Depp, Brad Pitt és még sokan mások bőrük ifjúságát, annak makulátlan, egészséges kinézetét az Erno Laszlo-termékeknek köszönhetik, amelyek több mint 60 év után visszatértek Magyarországra, és elérhetővé váltak a professzionális, igényes bőrápolás hívei számára a kelet-európai régióban is.

Az Erno Laszlo-termékek hazai népszerűsítése többedik alkalommal fergeteges, zenei produkciókkal tarkított show-műsor keretében zajlott, neves előadók, termékhasználók közreműködésével, ami vitathatatlanul és minden tekintetben kimeríti a luxuskategória fogalmát. (Beszámolónkat itt olvashatod)

Exkluzív beszélgetés a Szépség Angyalának kelet-európai „nagykövetével”, Joó Gézával.

–  Azon szerencsés magyarok egyike vagy, aki testközelből találkozott Madonnával. Mikor és hogyan sikerült közel kerülni hozzá?
–  Magyarországon forgatták az Evita című musicalfilmet, és ennek tiszteletére fogadás tartottak a Budai Várban. Madonna mellett Melanie Griffith és Antonio Banderas voltak a meghívott vendégek. Bemutattak mint zenei producert.

–  Milyen emléket ébreszt benned a pop királynője?
– Madonna az a különös, átváltozó kaméleon, akiből nagyon kevés van a világon. Akkor éppen a szerény dívát kellett elfogadtatnia Alan Parkerrel, a rendezővel, akihez levelet írt, és szinte bejelentkezett azzal, hogy csakis ő tudja eljátszania Evita szerepét. Azóta sem láttam nála jobb Evitát; mintha ráöntötték volna a szerepet. Valójában a Bedtime Story című lemeze óta szerettem meg. Az azt követő albumok szerintem szintén zseniálisak voltak. A Paradise Not For Me koncertváltozatát – amelyet Isaac-kal énekel – szinte minden nap meghallgatom.
Visszatérve a találkozóra. Ha nem lett volna kisminkelve, valószínűleg elmentem volna mellette az utcán; de van egy olyan erős kisugárzása, amivel nagyon kevés előadó bír. Hihetetlen szuggesztív egyéniség. Pár szót váltottunk vele. Kedvessége, szerénysége, színpadi alázata, profizmusa példamutató.

– Egy ekkora szupersztárnak nyilván elsődleges fontosságú a külalakja (haj-, bőrápolás, sportos alak stb.). Madonna bőre fiatalságának egyik záloga köztudottan az Erno Laszlo-termékcsalád, amelynek te vagy a kelet-európai képviselője. Rajta keresztül kerültél kapcsolatba a luxuskozmetikumokkal?
– Madonna nagy Erno Laszlo-rajongó, de persze nem Madonna és elismerése miatt dolgozom ezen a területen. Bár tény, hogy több mint ötven évesen, ilyen strapás életmód mellett, Madonnának és jó néhány sztárnak segítenek a kozmetikumok. Ráadásul hosszú évek óta zenei menedzserként, producerként dolgozom. Aztán egy cég felkért 2008-ban, hogy – marketing- és PR-szakember lévén – vezényeljem le az Erno Laszlo márka imagének, illetve egész marketingkoncepciójának felfrissítését, felturbózását, mivel annak ellenére, hogy Magyarországon bevezetésre kerültek ezek a luxustermékek, nem sikerült elérni azt a közönséget, amelyet szerettek volna.

–  Hogyan fogtál hozzá? Miként működik egy luxustermék nagyközönség való megismertetése?
– Végeztem egy piackutatást, az egész kozmetikai piacot tanulmányoztam, információkat, adatokat gyűjtöttem arra vonatkozólag, hogy Magyarországon milyen szerepet tölt be (termékek, szegmensek stb.). Aztán végiggondoltam, hogyan lehet egy termékcsoportra – amelyet bár Amerikában a világ első számú luxuskozmetikai brandjeként aposztrofálnak, ellenben Európában, s főleg Magyarországon kevésbé ismert – ráfókuszálni. A kutatás során azt tapasztaltam, hogy minden piaci szereplő a szokásos médiaeszközöket használta (reklámhirdetések, termékminták a nyomtatott sajtóban). Egy különleges termék attól működőképes, hogy a kultúrával, a művészettel összehozzuk. Mivel a média területén és a zeneiparban működtem közre, jött az ötlet egy nagyszabású termékbemutató show megrendezésére 2008-ban, az impozáns Pilinszky Kávéházban. Az eseményre sok művészt, közéleti szereplőt, barátot, ismerőst és a kozmetikai ipar neves szakembereit hívtam meg, ahol zenés műsor keretében a termékek bemutatásra kerültek. A rendezvény vendége volt Erno Laszlo kollégája, az Oscar-díjas parfümkreátor, Müller Judit is, aki elmesélte a mesterrel kapcsolatos élményeit.

- A hagyományos bemutatókkal ellentétben – ahol a résztvevőkre ráerőltetik, rázúdítják a terméket, a legjobbnak kiáltják ki – azt akartam, hogy az emberek próbálják ki, osszák meg a véleményüket. A jótékony hatású összetevők, az amerikai tapasztalatok alapján tudtam, hogy a termék csak jó lehet. Ahhoz, hogy Magyarországon az érzékhatárt, a befogadóképességet átléphessük, kellett egy olyan plusz, ami révén a termékekre felfigyelnek. A rendezvény rendkívül jól sikerült, a termékcsalád pedig elkezdte saját diadalútját járni, megindítva egy, a mai napig tartó, hihetetlen keresletet. Az első évben plakátok, promóciók, kisfilmek jelentek meg a különböző fórumokon, megtalálva azokat a médiaszegmenseket, ahol méltó módon megjelenhettek a termékek.

 Az interjú a következő oldalon folytatódik!

[2012.01.14.]

  (1. oldal)  következő oldal »

Megosztom:


Fórum- és hozzászóláskezelésre vonatkozó tájékoztatás

A hatályos jogszabályi környezet módosulása következtében a weboldal üzemeltetőjeként kötelező moderációs feladatokat kellene ellátnunk minden felhasználói tartalom (hozzászólás, fórumbejegyzés stb.) vonatkozásában.
Ezen jogszabályi előírások teljes körű és folyamatos teljesítéséhez jelenleg nem áll rendelkezésünkre megfelelő erőforrás (személyi és pénzügyi kapacitás).

Ennek következtében a fórum- és hozzászólás funkciót határozatlan időre felfüggesztjük.
A felhasználók számára új hozzászólások és fórumtémák létrehozása, illetve meglévő tartalmakhoz történő hozzászólás a mai naptól nem lehetséges.

A funkció újbóli aktiválására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a vonatkozó szabályozás lehetővé teszi olyan üzemeltetési mód alkalmazását, amely számunkra is megvalósítható és fenntartható.

Megértésüket köszönjük.

Zene.hu csapat

2025.11.10

 

lap teteje
 
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Családias, meghitt hangulat és nosztalgia Nenaval a Barba Negraban
Október 21-én fergeteges...

IL VOLO - 17 éve énekelnek együtt, megnéztük
Felejthetetlen koncerttel tértek vissza...

A legenda, Blackie Lawless  a Barba Negraban - W.A.S.P. koncerten jártunk
Flitteres csuhák, diszkógömb és fityula az Erkelben
Lángolt az MVM Dome - Parkway Drive koncerten jártunk
Cukik és hogy hörögnek - A Hanabie. zúzott ismét Budapesten
Calum Scott varázslatos világa az MVM Dome színpadán
beszámolók még