2025. december 5. | péntek | Vilma nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 
Linkek
Jelentkezz szépségtanácsadásra itt:
Tudj meg többet az Erno Laszlo-termékekről:
Képgalériák
Joó Géza és Erno Laszlo
Kapcsolatok
Joó Géza

Mi a titka Madonnának és Brad Pittnek? - interjú a szépség angyalának hazai nagykövetével

–  A kommunikáció milyen irányt vett?
– Az első egy image-kép volt, amely a fiatalokat és a középkorosztály képviselőit mutatta, bár az Erno Laszlo leginkább a 30 év felettiek márkája, de azt is tapasztaltuk, hogy egyre több fiatal is használja, főleg ha van valami bőrproblémája.

–  Rendelkezel saját tapasztalattal? Inkább a női közönséget szólítják meg a termékek?
– Uniszex termékekről beszélünk. Az urak is igen nagy előszeretettel használják. Néhányat én is használok (legfőképpen a fekete szappant), de az egész egy rituáléra épül, és megmondom őszintén, ebben egy kicsit lusta vagyok; viszont, amiket használok, azokra maximálisan és őszintén azt tudom mondani, hogy minden szinten kitűnő hatásuk van.

– A termékek több mint 80 éves „pályafutásuk” alatt rengeteg világsztárt szépítettek meg. A 2009-es kampány azonban eléggé felkavarta a kedélyeket.
– Sok magyar művész is rajongója Erno Laszlonak. Csomor Csilla a 2009-es évben népszerűsítette a termékcsaládot. Ehhez kétfajta koncepció készült. Szándékosan a merészebbel indítottunk, mert pontosan tudtuk, a médiának fontos, hogy a termék mellett legyen egy másik információ is, amiről tudnak írni, beszélni: Csomor Csilla meztelen, milyen és mennyi retus volt a képeken… Hangsúlyozom, ezek image-képek, illetve trendek, íratlan „szabályok”. Nem nagyon látni olyan reklám- vagy divatfotót, amelyikbe ne nyúltak volna bele. Csilla képein azonban nem volt akkora retus, mint amekkora mértékben a sajtó ezt megjelenítette. A rengeteg médiamegjelenés azonban felkeltette a termékek iránti érdeklődést, kíváncsiságot; azok aztán később egyértelműen bebizonyították a hatásukat.

– Ahogy a szakácsnak az az elismerés, ha minden elfogy, úgy a terméknél a törzsvásárlói közönség nagysága árulkodik a sikerről. Miként van ez az Erno Laszlo-termékeknél?
– A törzsvásárlók és a rajongók száma egyre emelkedik. Amerikában annyira lelkesek, akik használják a termékeket, hogy Erno Laszlo-fanclubok alakultak.
Magyarországon egyelőre az építkezés, a felfutás szakaszában vagyunk, hiszen más márkák már húsz éve jelen vannak a hazai piacon (hozzájuk képest az Erno Laszlo luxuskozmetikai termékek még újdonságnak számítanak); ugyanakkor az igényes és tehetősebb réteg folyamatosan kíváncsi a termékeinkre.

–  Ma ugyanazokat a kozmetikumokat használjuk, mint amit Dr. László annak idején megalkotott?
– Folyamatosan, évi rendszerességgel bővül új termékkel a paletta. A legújabb a Kék Gyémánt (Erno Laszlo Blue) elnevezésű, spirulina algát tartalmazó bőrfeszesítő, illetve szemkörnyékápoló krém, amely nemcsak a hölgyek, hanem az urak körében is nagy népszerűségnek örvend. Különösen, hogy ebben az évben a Kék Gyémánt-szemránckrémet egy nagyszabású parti keretében, Marjai Juditot – aki egyébként nemcsak a kampány modellje, hanem fotósa is volt – Marilyn Monroe bőrébe bújtatva mutattuk be a közönségnek kirobbanó sikerrel.

–  Mitől különlegesek Dr. László kreációi?
– Az egész módszer, a professzor által kidolgozott, öt kőbe vésett bőrápolási alapelv – bőrdiagnosztikai (bőrtípusok szerinti besorolás); a bőrápolás módja (rituálé, öblítéses technika); a víz bőrmegújító képességének felismerése; a napi 24 órás bőrápolás szükségessége; az egyedi bőrkezelés kidolgozása (személyes tanácsadás) – időtállónak és hatásosnak bizonyult. Ezért Erno Laszlo-rajongó számos világsztár, de a magyarok közül is sokan megszerették, köztük Keresztes Ildikó, Rák Kati, Bódy Magdi, Lévai Katalin, Mérai Kata…

– A fiatalodni, szépülni vágyó hol juthat hozzá ezekhez a csodaszerekhez?
– A Douglas-hálózat üzleteiben, a Dovex-nél, illetve a szepsegangyala.hu weboldalon, amely nemcsak bemutatja a termékeket, hanem tartalmazza azon szakemberek elérhetőségeit, akik részletes, egyénre szabott felvilágosítást nyújtanak.

- Aigner Ivan -

Lapozz,  mert a következő oldalon további érdekességek várnak! 

[2012.01.14.]

« előző oldal  (2. oldal)  következő oldal »

Megosztom:


Fórum- és hozzászóláskezelésre vonatkozó tájékoztatás

A hatályos jogszabályi környezet módosulása következtében a weboldal üzemeltetőjeként kötelező moderációs feladatokat kellene ellátnunk minden felhasználói tartalom (hozzászólás, fórumbejegyzés stb.) vonatkozásában.
Ezen jogszabályi előírások teljes körű és folyamatos teljesítéséhez jelenleg nem áll rendelkezésünkre megfelelő erőforrás (személyi és pénzügyi kapacitás).

Ennek következtében a fórum- és hozzászólás funkciót határozatlan időre felfüggesztjük.
A felhasználók számára új hozzászólások és fórumtémák létrehozása, illetve meglévő tartalmakhoz történő hozzászólás a mai naptól nem lehetséges.

A funkció újbóli aktiválására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a vonatkozó szabályozás lehetővé teszi olyan üzemeltetési mód alkalmazását, amely számunkra is megvalósítható és fenntartható.

Megértésüket köszönjük.

Zene.hu csapat

2025.11.10

 

lap teteje
 
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Családias, meghitt hangulat és nosztalgia Nenaval a Barba Negraban
Október 21-én fergeteges...

IL VOLO - 17 éve énekelnek együtt, megnéztük
Felejthetetlen koncerttel tértek vissza...

A legenda, Blackie Lawless  a Barba Negraban - W.A.S.P. koncerten jártunk
Flitteres csuhák, diszkógömb és fityula az Erkelben
Lángolt az MVM Dome - Parkway Drive koncerten jártunk
Cukik és hogy hörögnek - A Hanabie. zúzott ismét Budapesten
Calum Scott varázslatos világa az MVM Dome színpadán
beszámolók még