Mi a titka Madonnának és Brad Pittnek? - interjú a szépség angyalának hazai nagykövetével
– A kommunikáció milyen irányt vett?
– Az első egy image-kép volt, amely a fiatalokat és a középkorosztály képviselőit mutatta, bár az Erno Laszlo leginkább a 30 év felettiek márkája, de azt is tapasztaltuk, hogy egyre több fiatal is használja, főleg ha van valami bőrproblémája.
– Rendelkezel saját tapasztalattal? Inkább a női közönséget szólítják meg a termékek?
– Uniszex termékekről beszélünk. Az urak is igen nagy előszeretettel használják. Néhányat én is használok (legfőképpen a fekete szappant), de az egész egy rituáléra épül, és megmondom őszintén, ebben egy kicsit lusta vagyok; viszont, amiket használok, azokra maximálisan és őszintén azt tudom mondani, hogy minden szinten kitűnő hatásuk van.
– A termékek több mint 80 éves „pályafutásuk” alatt rengeteg világsztárt szépítettek meg. A 2009-es kampány azonban eléggé felkavarta a kedélyeket.
– Sok magyar művész is rajongója Erno Laszlonak. Csomor Csilla a 2009-es évben népszerűsítette a termékcsaládot. Ehhez kétfajta koncepció készült. Szándékosan a merészebbel indítottunk, mert pontosan tudtuk, a médiának fontos, hogy a termék mellett legyen egy másik információ is, amiről tudnak írni, beszélni: Csomor Csilla meztelen, milyen és mennyi retus volt a képeken… Hangsúlyozom, ezek image-képek, illetve trendek, íratlan „szabályok”. Nem nagyon látni olyan reklám- vagy divatfotót, amelyikbe ne nyúltak volna bele. Csilla képein azonban nem volt akkora retus, mint amekkora mértékben a sajtó ezt megjelenítette. A rengeteg médiamegjelenés azonban felkeltette a termékek iránti érdeklődést, kíváncsiságot; azok aztán később egyértelműen bebizonyították a hatásukat.
– Ahogy a szakácsnak az az elismerés, ha minden elfogy, úgy a terméknél a törzsvásárlói közönség nagysága árulkodik a sikerről. Miként van ez az Erno Laszlo-termékeknél?
– A törzsvásárlók és a rajongók száma egyre emelkedik. Amerikában annyira lelkesek, akik használják a termékeket, hogy Erno Laszlo-fanclubok alakultak.
Magyarországon egyelőre az építkezés, a felfutás szakaszában vagyunk, hiszen más márkák már húsz éve jelen vannak a hazai piacon (hozzájuk képest az Erno Laszlo luxuskozmetikai termékek még újdonságnak számítanak); ugyanakkor az igényes és tehetősebb réteg folyamatosan kíváncsi a termékeinkre.
– Ma ugyanazokat a kozmetikumokat használjuk, mint amit Dr. László annak idején megalkotott?
– Folyamatosan, évi rendszerességgel bővül új termékkel a paletta. A legújabb a Kék Gyémánt (Erno Laszlo Blue) elnevezésű, spirulina algát tartalmazó bőrfeszesítő, illetve szemkörnyékápoló krém, amely nemcsak a hölgyek, hanem az urak körében is nagy népszerűségnek örvend. Különösen, hogy ebben az évben a Kék Gyémánt-szemránckrémet egy nagyszabású parti keretében, Marjai Juditot – aki egyébként nemcsak a kampány modellje, hanem fotósa is volt – Marilyn Monroe bőrébe bújtatva mutattuk be a közönségnek kirobbanó sikerrel.
– Mitől különlegesek Dr. László kreációi?
– Az egész módszer, a professzor által kidolgozott, öt kőbe vésett bőrápolási alapelv – bőrdiagnosztikai (bőrtípusok szerinti besorolás); a bőrápolás módja (rituálé, öblítéses technika); a víz bőrmegújító képességének felismerése; a napi 24 órás bőrápolás szükségessége; az egyedi bőrkezelés kidolgozása (személyes tanácsadás) – időtállónak és hatásosnak bizonyult. Ezért Erno Laszlo-rajongó számos világsztár, de a magyarok közül is sokan megszerették, köztük Keresztes Ildikó, Rák Kati, Bódy Magdi, Lévai Katalin, Mérai Kata…
– A fiatalodni, szépülni vágyó hol juthat hozzá ezekhez a csodaszerekhez?
– A Douglas-hálózat üzleteiben, a Dovex-nél, illetve a szepsegangyala.hu weboldalon, amely nemcsak bemutatja a termékeket, hanem tartalmazza azon szakemberek elérhetőségeit, akik részletes, egyénre szabott felvilágosítást nyújtanak.
- Aigner Ivan -
Lapozz, mert a következő oldalon további érdekességek várnak! [2012.01.14.]